Splošni pogoji poslovanja

www.danzacaj.si je spletna trgovina, ki jo upravlja Čajnica in kavarna Dnevna, Leon Stijepić s.p., ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Ob registraciji v sistem spletne prodajalne www.danzacaj.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik. Uporabnik je tudi obiskovalec (pravna ali fizična oseba), ki se ne registrira in opravi nakup.

Dostop do informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo ravnal v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in uporabniku vedno nudil naslednje informacije: podatke o podjetju in sedežu, veljaven elektronski naslov, na katerem je dostopen, matično številko, davčno številko, podatke o dovoljenjih, ki se ne nanašajo posebej in izključno na storitev informacijske družbe ali jih je treba pridobiti v skladu z drugimi predpisi in pri pristojnih organih ter podatke o cenah izdelkov ter ali je v ceno vključen davek, stroški dobave in druge morebitne dajatve.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) se ponudnik zavezuje, da bo uporabniku vedno nudil dostop do naslednjih informacij: bistvene lastnosti blaga ali storitve, vključno z najkrajšim rokom trajanja pogodbe, če je predmet pogodbe trajna ali ponavljajoča se izpolnitev; ceno blaga ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami; morebitne stroške dostave; podrobnejša ureditev plačila ter načina in roki dobave ali izpolnitve; rok veljavnosti ponudbe opis pravice do odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot; če potrošnik nima pravice do odstopa, ga je potrebno o tem izrecno obvestiti.

Postopek nakupa

Vsi koraki in podroben opis oddaje naročila je podrobno razložen v meniju pod »POTEK NAROČILA«.

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestili po elektronski pošti, kar pomeni, da je naročilo uspešno oddal v procesiranje. Ti elektronski obvestili nista potrdili, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema. Ponudnik bo sprejeta naročila obravnaval kot nepreklicna. V primeru napake ali iz drugih razlogov, lahko kupec brez dodatnih stroškov odstopi od naročila. Naročilo lahko prekliče s sporočilom na elektronski naslov info@danzacaj.si. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.

Ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka, ter si pridržuje pravico uporabnika telefonsko ali po e-mailu kontaktirati v primeru kakršnega koli odstopanja zaloge, cene, dobavljivosti,... Ponudnik bo kupcu ponudil nakup pod spremenjenimi pogoji oz. rešitev, ki bo šla v obojestransko korist, omogoči pa mu tudi odstop od nakupa. V primeru že plačane kupnine bo le-to vrnil.

Naročilo poslano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Sklepanje in arhiviranje pogodbe (naročila)

Pogodbo je možno sklepati v slovenskem. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in tudi kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Načini plačila

  1. Plačilo po povzetju

    Blago vam bo poslano po povzetju. Ob prejemu je potrebno plačati vrednost naročenega blaga skupaj z morebitno poštnino in stroškom »plačila blaga z odkupnino« skladno s veljavnim cenikom dostavne službe (GLS, Pošta Slovenije,…), saj je to njihov strošek. V tem primeru morate biti ob prevzemu osebno prisotni saj je možno plačilo z gotovino oz. pri določenih dostavnih službah tudi s plačilno kartico.

    Znesek poštnine znotraj Slovenije: 4,00 €. Ob nakupu nad 40,00 € je poštnina brezplačna.

    (oz.v skladu s cenikom pod rubriko »Dostava«)

  2. Z nakazilom na račun

    Pri izbiri tovrstnega plačila boste avtomatsko prejeli ponudbo/predračun na elektronski naslov, ki ste ga ob vašem naročilu navedli. Pri tem je potrebno poravnati vrednost naročenega blaga skupaj z morebitno poštnino. Banka pa vas bo kot običajno bremenila za stroške bančne transakcije v skladu z njeno trenutno veljavno tarifo. Po prejetju vašega plačila na naš TRR sledi dobava v dogovorjenem roku. Znesek poštnine znotraj Slovenije: 4,00 €. Ob nakupu nad 40,00 € je poštnina brezplačna.

    (oz.v skladu s cenikom pod rubriko »Dostava«)

  3. Paypal

    Imetniki PayPal računa, lahko plačata naročeno blago s sredstvi, ki jih imate na računu v skladu s pravili PayPal poslovanja. Pri tem je potrebno poravnati vrednost naročenega blaga skupaj z morebitno poštnino.

    Znesek poštnine znotraj Slovenije: 4,00 €. Ob nakupu nad 40,00 € je poštnina brezplačna.

    (oz.v skladu s cenikom pod rubriko »Dostava«)

  4. S plačilno kartico

    Nakup s plačilnimi karticami se izvede preko banke v skladu z njihovimi pravili poslovanja. Pri tem je potrebno poravnati vrednost naročenega blaga skupaj z morebitno poštnino.

    Znesek poštnine znotraj Slovenije: 4,00 €. Ob nakupu nad 40,00 € je poštnina brezplačna.

    (oz.v skladu s cenikom pod rubriko »Dostava«)

Cene

Objavljene cene v spletni trgovini www.danzacaj.si in izdane ponudbe veljajo na dan naročila, nakupa torej na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene veljajo za artikle na zalogi trgovine.

Kljub prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, ki so objavljeni na naši spletni strani se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla oz. podatki spremenijo med obdelavo naročila, oz. v primeru napake v spletni trgovini velja cena, na artiklu v trgovini Čajnica in kavarna DNEVNA . O morebitnem odstopanju bo kupec nemudoma obveščen, poleg možnosti nakupa po spremenjenih pogojih bo ponudnik omogočil kupcu rešitev v obojestransko zadovoljstvo oz. preklic/odstop od naročila.

Cene so maloprodajne, vključujejo zakonsko določen DDV in so označene v EUR.

Reklamacije upoštevamo v roku največ 15 dni po opravljenem nakupu.

Odstop od pogodbe, vračilo blaga in kupnine

Če z nakupom niste zadovoljni, ali želite od sklenjenega naročila oz. pogodbe preprosto odstopiti lahko pisno odstopite v roku 14 dni brez navedbe razloga odstopa. Odstopni rok začne teči naslednji dan po prevzemu blaga.

To storite tako, da nam v roku 14-ih dni pošljite izpolnjen spodaj priložen obrazec »Obrazec za zamenjavo / vračilo blaga« iz katere izhaja vaša volja za odstop od pogodbe. Izdelki pa morajo biti vrnjeni najkasneje v roku 14 dni po pisnem obvestilu, pri čemer kupec sam nosi stroške vračila blaga. Izdelke lahko kupec vrne na naš naslov osebno ali po pošti. Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in zapakirani v original nepoškodovani embalaži z vsemi morebitnimi priročniki in pripadajočimi listinami in obesnimi etiketami.

Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo, stroški vrnitve so na strani kupca.

Odstop od nakupa čajev ni mogoč.

Blagu priložite še kopijo »Obrazec za zamenjavo / vračilo blaga« ter kopijo originalnega računa.

V skladu s 43.d členom ZVPot vam kupnino skupaj s stroški dostave vrnemo nemudoma po prevzemu blaga. Kupnino in stroške dostave vam vrnemo z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili pri plačilu, razen če izrecno zahtevate uporabo drugega plačilnega sredstva in zaradi tega ne nosite nobenih stroškov.

Po 43.č.členu ZVPot kupec nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri pogodbah o blagu, ki je izdelano oziroma dobavljeno po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

V primeru vračila blaga kupljenega z unovčitvijo bona ob registraciji, se stranki za to vrednost zmanjša znesek vračila kupnine, istočasno pa se stranki povrne pravica do ponovnega vnovčenja bona.

Obrazec za zamenjavo/vračilo blaga dobite Obrazec za zamenjavo / vračilo blaga.

Vračilo blaga na naši spletni strani je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopke reklamacije pri Pošti Slovenije, GLS,… Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na priloženem garancijskem listu. Garancijski list velja za izdelke, ki so kupljeni na podlagi priloženega računa in se tudi uveljavlja s predložitvijo računa in potrjenim garancijskim listom. Kot datum prodaje pa velja datum računa. Garancija izdelkov kot tudi njen rok je naveden na garancijski izjavi in je prilagojen izdelku, velja pa ob upoštevanju navodil na garancijskem listu. Za izdelke, ki imajo daljšo garancijsko dobo, je le-ta posebej označena.

Uveljavljanje garancije se vrši na sedežu pooblaščenega servisa, ki je naveden na garancijskem listu. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.

Garancija preneha veljati pri:

  1. Okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela,…)

  2. Če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja

  3. Pri spremembah na artiklu

  4. Pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtič itd.

  5. Pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k artiklu

  6. Pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka

  7. Pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja

  8. Pri defektih, ki nastanejo zaradi premostičenih varovalk ali zaradi uporabe napačnih varovalk

V kolikor želita dodatne informacije v zvezi z pooblaščenim servisom in garancijo, se obrnite na info@danzacaj.si ali tel.:05 620 25 06.

Z veseljem vam bomo pomagali.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

V primeru, da izdelek ni na zalogi vas bomo telefonsko ali po elektronski pošti obvestili o predvidenem roku dobave.

Reklamacije upoštevamo v roku največ 15 dni po opravljenem nakupu.

Reklamacije in informacije

V primeru reklamacije, oziroma potrebe po dodatnih informacijah smo vam na voljo na naslovu:

Čajnica in kavarna Dnevna, Leon Stijepić s.p.
Gradnikove brigade 7
5000 Nova Gorica
Tel: +386 5 620 25 06
e-mail: info@danzacaj.si

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

www.danzacaj.si ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Leon Stijepić s.p. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s prodajo preko spleta na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS). Platforma je na voljo na povezavi:

Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov tukaj

Navedba ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), Uredbe EU št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Stvarne napake

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Za uveljavljanje stvarne napake, izpolnite obrazec za stvarne napake

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov ZVPot. (UR RS št.98/04 - UPB2, 126/07, 86/09, 78/11, 3/14 in19/15):

37.a člen

  1. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

  2. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

  3. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

  1. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

  2. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

  3. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

39. člen

  1. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.

  2. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Shranjevanje in reprodukcija pogodbenih določil ali splošnih pogojev

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so na voljo na spletni strani www.danzacaj.si, kjer si jih potrošnik lahko pregleda, kopira in jih sprinta. Prejeli pa jih boste tudi na e-mail pri oddali naročila.

Postopek nakupa oz. koraki do sklenitve pogodbe

  1. Ko najdete primeren izdelek, označite željeno velikost in v okence količina vnesete želeno količino izbranega izdelka. V kolikor ima artikel možnost izbire dodatkov izberite še te ter jih označite/obkljukajte. Nato s klikom na gumb »Dodaj v košarico« boste ta izdelek vstavili v svojo košarico.

  2. V kolikor želite v košarico dodati še kakšen izdelek, kliknite na gumb »Nadaljuj z nakupovanjem«.

  3. V kolikor želite odstraniti izdelek iz vaše nakupovalne košarice kliknite koš na desni strani izdelka. Tako boste izdelek odstranili iz košarice. Lahko pa tudi spreminjate količino že izbranih izdelkov s kurzorjem pri količini – in +.

  4. Med nakupovanjem lahko pregledujete stanje v vaši košarici s klikom na ikono košarica v zgornjem-desnem delu ekrana.

  5. V kolikor želite zaključiti z nakupovanjem, kliknite na gumb »Nadaljujte na blagajno«. V kolikor nakupa ne zaključite, se vam vsebina košarice ohrani do naslednje uporabe.

  6. »Uporabniški račun« izberete prijavo kot »registriran uporabnik« oz. kot »gost«.

    Če ste že registrirani greste pod UPORABNIŠKI RAČUN za »Registrirane uporabnike« in se prijavite. V primeru, da ste se že registrirali ampak ste pozabili geslo, kliknite na »Ste pozabili geslo?« V polje vpišite e-mail s katerim ste se prijavili in kliknite gumb »pridobi geslo«. V najkrajšem možnem času boste v poštni predal prejeli obvestilo z novim geslom, ki ga lahko spremenite.

    Če še niste registrirani pojdite pod NOV UPORABNIK, kjer imate na voljo dve opciji in sicer »Ustvari račun« kjer se registrirate. V kolikor želite izstavljen račun na drugi naslov označite spodaj in odprla se vam bo možnost njegovega vnosa.

  7. Natančno preberite zakonska določila o varovanju osebnih podatkov (GDPR) in vaše strinjanje s kljukico potrdite.

Novo registriran uporabnik

V kolikor ste se med tem premislili in bi radi registracijo spremenili kliknite spodaj na gumb »Nazaj na izbiro« v obratnem primeru pa nadaljujete s klikom na gumb »Shrani«. Izpiše se vam obvestilo »Podatki o računu so bili uspešno shranjeni«.

Pod »Način dostave« imate možnost izbire dostava preko pošte »Pošta« kjer vam avtomatsko obračuna stroške morebitne poštnine. Oziroma »Prevzem v trgovini«, v kolikor bi blago radi sami prevzeli v Čajnici in kavarni Dnevna,Gradnikove brigade 7, 5000 Nova Gorica v času obratovanja.

Imate pa tudi polje kjer lahko oddate vaš komentar k naročilu.

Pod »Pregled naročila« kjer lahko pregledate vaše naročilo in v tem koraku tudi vnovčite morebitne kupone/bone (spodaj pod naročilom). Kupon/bon vpišete in potrdite s klikom na gumb »Imate promocijsko kodo?«.

Nazadnje pa še izberete način plačila pod »Način plačila«.

Kjer preberete prodajne pogoje in vaše strinjanje potrdite s kljukico.Prikažejo se vam tudi trije možni načini plačil. Izberite med:

  1. Plačilo z bančnim nakazilom (po izbiri tovrstnega plačila boste na vaš e-mail naslov prejeli obvestilu z vsemi potrebnimi podatki za izvršitev plačila

  2. Plačilo po povzetju

  3. Plačaj s plačilno kartico ali PayPal

Po izbranem načinu plačila potrdite in če so vsi podatki pravilni izvedite še zadnji korak s klikom na gumb »Potrjujem naročilo/plačilo«.

Za registrirane uporabnike

  1. V prvem koraku opraviš registracijo z vpisom e-mail naslova in gesla.

  2. Pod »Naslov« preverite vaše naslove (dostave in plačnika) in jih po želji spremenite.

  3. Pod »Način dostave« imate možnost izbire dostave preko pošte »Pošta« kjer vam avtomatsko obračuna stroške morebitne poštnine. Oziroma »Prevzem v trgovini«, v kolikor bi blago radi sami prevzeli v Čajnici in kavarni DNEVNA, Gradnikove brigade 7, 5000 Nova Gorica v času obratovanja.

    Imate pa tudi polje kjer lahko oddate vaš komentar k naročilu.

  4. Pod »Pregled naročila« kjer lahko pregledate vaše naročilo in v tem koraku tudi vnovčite morebitne kupone (spodaj pod naročilom). Kupon vpišete in potrdite s klikom na gumb »Imate promocijsko kodo?«.

  5. Nazadnje pa še izberete način plačila pod »Način plačila«.

    Kjer preberete prodajne pogoje in vaše strinjanje potrdite s kljukico. Prikažejo se vam trije možni načini plačil. Izberite med:

    1. Plačilo z bančnim nakazilom (po izbiri tovrstnega plačila boste na vaš e-mail naslov prejeli obvestilu z vsemi potrebnimi podatki za izvršitev plačila

    2. Plačilo po povzetju

    3. Plačaj s plačilno kartico ali PayPal

  6. Po izbranem načinu plačila potrdite in če so vsi podatki pravilni izvedite še zadnji korak s klikom na gumb »Potrjujem naročilo/plačilo«. V kolikor je bilo naročilo uspešno končano se vam izpiše »Vaše naročilo je bilo uspešno poslano«.

Neglede na način opravljenega naročila lahko tudi po zaključenem nakupu spremenite vaše naročilo, tako da napišete obvestilo na naslov info@danzacaj.si.

Pod ikono vam je vedno na voljo dostop do nadzorne plošče, kjer se zbirajo vsi uporabnikovi podatki in sicer:

Moj račun

  1. Zgodovina in podrobnosti mojih naročil

  2. Moji dobropisi

  3. Moji naslovi

  4. Moji osebni podatki

  5. Moji boni

  6. GDPR osebni podatki

  7. Odjava

BOGATA PONUDBA ČAJEV

Največja izbira na enem mestu

HITRA DOSTAVA

Hitra dostava med delovniki

BREZPLAČNA POŠTNINA

Za nakupe nad 40 €

VARNO PLAČEVANJE

Možnost različnih načinov plačil

Novičke

Dobrodošli!

Dobrodošli!

Pozdravljeni na naši novi spletni trgovini, ki je plod zagnane mlade ekipe iz Nove Gorice. Naša pot se je začela pred 5. leti z odprtjem...